دکوراسیون داخلی, مبلمان و وسایل منزل, وسایل دکوراتیو

چرا خرید آینه آرایش و گریم از آینه معمولی بهتر است؟

خرید-آینه-آرایش

آینه‌ها یکی از لوازم مهم در دکوراسیون هر خانه به حساب می‌آیند. به کمک آن‌ها می‌توان هر فضایی را روشن‌تر و بزرگ‌تر نشان داد. به همین دلیل ما از آینه‌ها در اتاق نشیمن، اتاق خواب، حمام و تقریبا در بیشتر فضاهای داخلی استفاده می‌کنیم. اما می‌توان گفت در سرویس‌های بهداشتی، اتاق‌های خواب و همراه با میز آرایش بیش از هر جایی به وجود آن‌ها نیاز داریم. آینه‌ها به لحاظ ابعاد و شکل بسیار متنوع هستند. از لحاظ نوع می‌توان آن‌ها را به طور کلی به دو دسته آینه‌های ساده و نوری تقسیم کرد. تفاوت این دو نوع آینه در استفاده از لامپ‌ها و امکان نورپردازی است که در آینه‌های آرایش وجود دارند. اما چرا خرید آینه آرایش و گریم که مجهز به سیستم روشنایی می‌باشد بهتر از آینه‌های معمولی است؟

در مطلب امروز دیوان دکور قصد داریم به مزایای خرید آینه آرایش و گریم نسبت به آینه معمولی بپردازیم. بنابراین اگر قصد خرید آینه یا میز آرایش جدیدی برای منزلتان دارید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

همانطور که اشاره شد هر سرویس بهداشتی و هر میز آرایش به یک آینه نیاز دارند. به همین علت مهم است که آینه کاربردی و باکیفیتی برای این فضاها انتخاب کنید. آینه‌های ال‌ای‌دی دار و نوری به چند دلیل انتخاب بهتری برای این فضاها هستند که در ادامه به این دلایل می‌پردازیم.

مزایای خرید آینه آرایش و گریم

1- نورپردازی یکنواخت و ملایم

خرید آینه آرایش

 

در آینه آرایش و گریم معمولا از لامپ‌های ال‌ای‌دی استفاده می‌شود. در این آینه‌ها جزئیات صورت به طور کامل دیده می‌شود. به این ترتیب امکان انجام صحیح آرایش و پیرایش به خوبی فراهم می‌گردد. از طرفی در سرویس‌ها یا اتاق‌هایی که نور طبیعی کافی دریافت نمی‌کنند می‌توان با خرید این نوع آینه‌ها به روشن‌تر شدن فضا کمک کرد. آینه‌های نوری می‌توانند به عنوان جایگزین منابع نور اصلی نیز مورد استفاده قرار گیرند.

2- صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه

 

آینه‌های نوری با لامپ‌های گوناگونی از جمله حبابی و ال‌ای‌دی‌ عرضه می‌شوند. نوع ال‌ای‌دی‌ دار این آینه‌ها بسیار کم‌مصرف هستند. خوب است بدانید که ال‌ای‌دی مخفف Light Emitting Diode یا دیود نورافشان است. لامپ‌های ال‌ای‌دی با استفاده از حرکت الکترون‌ها الکتریسیته را به نور تبدیل می‌کنند. ال‌ای‌دی‌ها برخلاف لامپ‌های معمولی رشته‌ای، گرما تولید نمی‌کنند و نور آن‌ها اصطلاحا سرد است. به این دو دلیل، بازده ال‌ای‌دی‌ها بیشتر از لامپ‌های معمولی است. از طرف دیگر لامپ‌های ال‌ای‌دی بسیار بادوام بوده و طول عمر بیشتری نیز دارند.

بنابراین با خرید آینه گریم مجهز به لامپ ال‌ای‌دی امکان صرفه‌جویی در مصرف انرژی و در نتیجه هزینه‌ها نیز فراهم می‌شود. امکان تعویض لامپ‌ها نیز در صورت خرابی وجود دارد و از این جهت نگرانی و دغدغه‌ای وجود نخواهد داشت.

3- جذابیت و زیبایی ظاهری

خرید-آینه-آرایش

 

آینه‌ها غیر از کاربرد اصلیشان می‌توانند نقش مهمی در زیبا و جذاب‌تر کردن محیط داخلی نیز ایفا کنند. اگر به دنبال طراحی و ایجاد فضایی مدرن و لوکس در سرویس بهداشتی یا فضای آرایش خود هستید، با خرید یک آینه آرایش و گریم به راحتی می‌توانید چنین فضایی را به وجود آورید.

چنانچه به دنبال انجام تغییری سریع و کم‌هزینه در دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام خود هستید، جایگزینی آینه قدیمی با یک آینه آرایشی می‌تواند تغییر مورد نظرتان را به وجود بیاورد.

4- کیفیت بالای شیشه

 

شیشه‌ای که در آینه‌های دارای ال‌ای‌دی و به طور کلی آینه‌های نوری استفاده می‌شود بسیار باکیفیت‌تر از شیشه‌ آینه‌های معمولی است. این موضوع بر کیفیت بازتاب‌های نور نیز تاثیر خواهد گذاشت و باعث خواهد شد که تصاویر طبیعی و باکیفیتی به چشم شما برسد.

5- عدم سایه اندازی

خرید آینه آرایش

 

نور طبیعی یا منابع نور نقطه‌ای که معمولا در ارتفاع بالا نصب می‌شوند باعث ایجاد سایه‌ بر روی صورت می‌گردند. به همین دلیل امکان مشاهده دقیق تمام جزئیات صورت و انجام آرایش و پیرایش درست بسیار دشوار می‌شود. آینه‌های نوری بدون سایه‌اندازی و با روشن کردن تمام صورت شما باعث می‌شوند که کنترل کاملی بر آرایش و پیرایش خود داشته باشید.

در پایان می‌توان گفت که با توجه به مزایای بسیار زیاد، خرید آینه‌ آرایش و گریم ارزش صرف اندکی هزینه بیشتر را دارد. این آینه‌ها عملکرد مناسب و زیبایی بصری را به صورت توامان دارند.

آینه گریم و آرایش با کلید لمسی و نور ال‌ای‌دی یکی از محصولات جذاب دیوان دکور است که برای راحتی شما طراحی و تولید شده است. این آینه با رینگ لایت ال‌ای‌دی نور مناسب و یکنواختی ایجاد می‌کند که برای انواع آرایش، پیرایش و گریم کاملا مناسب خواهد بود.

[vc_btn title=”مشاهده و خرید” style=”custom” custom_background=”#f7bf25″ custom_text=”#ffffff” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fd1decor.ir/product/miror1///”]

اگر به دنبال یک میز آرایش منحصر به فرد هستید، دریم باکس دیوان دکور تمام نیازهای شما را در این زمینه پاسخ خواهد گفت. این محصول رویایی با کشو و کمدهای مناسب، آینه نوری و پریزهای توکار میز آرایشی حرفه‌ای برای خانم‌ها، آرایشگاه‌ها و همچنین سالن‌های تخصصی گریم است.

[vc_btn title=”مشاهده و خرید” style=”custom” custom_background=”#f7bf25″ custom_text=”#ffffff” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fd1decor.ir/product/dreambox////”]

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *