دکوراسیون داخلی, مبلمان و وسایل منزل

خرید میز تحریر | کدام میز برای شما مناسب است؟

خرید میز تحریر یک تصمیم و انتخاب هوشمندانه‌ برای خانه‌های امروزی خواهد بود. میزهای تحریر در دکوراسیون اتاق‌ نوجوان و کودکان نقش بسیار مهمی دارند. همچنین افراد بزرگسال نیز می‌توانند از میز تحریر برای مطالعه و یا انجام برخی فعالیت‌های شغلی خود استفاده کنند. بنابراین می‌توان گفت که خرید یک میز تحریر ارگونومیک و مستحکم یک نوع سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود و ساعات کار و مطالعه را برای شما یا فرزندانتان آسان‌تر و راحت‌تر خواهد کرد. در مطلب امروز دیوان دکور نکاتی را با هم مرور خواهیم کرد که در انتخاب بهتر میزهای تحریر به شما کمک خواهند کرد. تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

اندازه میز تحریر را به دقت انتخاب کنید

در یک اتاق کوچک، استفاده درست از مساحت، اولویت دارد. به همین علت در فضاهای کوچک پیشنهاد می‌شود که با خرید یک میز تحریر دیواری یا تاشو از فضای موجود به بهترین شکل استفاده نمایید. میزهای دیواری را می‌توانید در کنج‌های بدون استفاده نیز قرار دهید. به این ترتیب این کنج‌ها و گوشه‌ها به فضایی کاربردی برای مطالعه تبدیل خواهند شد. این مورد به ویژه در اتاق‌هایی که عرض کمی دارند می‌تواند راه‌حل بسیار خوبی باشد. برخی از میزهای تحریر دیواری، تاشو نیز هستند. این قابلیت می‌تواند آن‌ها را به انتخابی ایده‌آل تبدیل کند.

میز-تحریر-دیواری

          میز تحریر دیواری دیوان دکور

[vc_btn title=”مشاهده و خرید” style=”custom” custom_background=”#f7bf25″ custom_text=”#ffffff” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fd1decor.ir/product/%d9%85%db%8c%d8%b2-%d8%aa%d8%ad%d8%b1%db%8c%d8%b1-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1%db%8c///”]

در اتاق‌های بزرگ‌تر، گزینه‌های بیشتری خواهید داشت. شما می‌توانید یک میز بزرگ‌تر خریداری نمایید. میزهای پایه‌دار نیز در اتاق‌های متوسط و بزرگ قابل استفاده می‌باشند. این میزها برای افرادی با ابزارها و وسایل زیاد بسیار مناسب خواهند بود.

توجه به اصول ارگونومی در طراحی میز

میزهای تحریر بهتر است به صورت ارگونومیک طراحی شوند. به عبارت دیگر میزها باید ارتفاع و سطح دسترسی مناسبی داشته باشند. بهترین ارتفاع برای میزهای تحریر بین 70 تا 75 و حداکثر 80 سانتی‌متر است که با توجه به قد کاربر انتخاب می‌شود. همچنین سطح میز باید برای قرار دادن چندین کتاب و لپ تاپ جا داشته باشد.

میز-تحریر-مدرن

البته در صورتی که دو یا چند نفر از میز استفاده می‌کنند و نگران مناسب نبودن ارتفاع میز هستید، می‌توانید با خرید یک صندلی ارگونومیک این مشکل را حل کنید. ارتفاع صندلی‌های ارگونومیک قابل تنظیم است و کاربران مختلف می‌توانند به کمک این صندلی‌ها، از یک میز با ارتفاع ثابت به راحتی استفاده کنند.

وجود فضای مناسب برای ذخیره‌سازی

در طراحی فضای مطالعه یا کار در خانه باید قفسه‌ها یا کتابخانه‌هایی برای نگهداری نوشت افزار، کتاب‌ها و سایر وسایل وجود داشته باشد. برخی از میزهای تحریر همراه با قفسه یا کشو طراحی می‌شوند. اگر برای قرار دادن کتابخانه مشکل کمبود فضا دارید، این میزهای کتابخانه دار می‌توانند گزینه‌های بسیار خوبی برای منزل شما باشند.

           میز کتابخانه دار دیوان دکور

[vc_btn title=”مشاهده و خرید” style=”custom” custom_background=”#f7bf25″ custom_text=”#ffffff” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fd1decor.ir/product/%d9%85%db%8c%d8%b2-%d8%aa%d8%ad%d8%b1%db%8c%d8%b1-%d9%85%d8%af%d9%84-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%a7%d8%b1-d1///”]

در هنگام خرید میزهای کشودار، اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای قرار دادن پاها در زیر میز وجود داشته باشد. همچنین استحکام و مقاومت کشوها و دسته‌های آن‌ها را بررسی کنید. باز و بسته شدن کشوها نیز باید به سادگی و بدون نیاز به نیروی زیاد انجام شود.

قیمت میز تحریر

هزینه یکی دیگر از عوامل مهم در خرید میز تحریر است. قیمت میزهای با کیفیت بالا معمولا مقداری بیشتر از انواع معمولی است. اما این هزینه بیشتر، می‌تواند دوام و کارایی این میزها را تضمین کند؛ به ویژه اگر ساعات زیادی از میز استفاده شود. در هر صورت پیش از خرید، باید میزان بودجه خود را مشخص نمایید. این کار به تصمیم‌گیری سریع‌تر شما کمک خواهد کرد.

میز-تحریر-سفید

انتخاب شکل میز تحریر

میزهای تحریر و مطالعه در اندازه و اشکال متفاوتی نیز عرضه می‌شوند. بنابراین قبل از خرید مطمئن شوید که نوع مناسب را انتخاب نموده‌اید. این انتخاب علاوه بر مساحت اتاق به عوامل دیگری نیز بستگی دارد. انتخاب شما باید با توجه به نیاز کاربر و میزان استفاده انجام شود. همچنین بهتر است که شکل میز را بر اساس محل قرارگیری آن انتخاب نمایید. به عنوان مثال می‌توانید در کنج‌ها از میزهای مثلثی یا دیواری استفاده کنید. یا در اتاق‌های بزرگ‌تر میزهای U شکل قرار دهید.

در مطلب امروز به طور خلاصه مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید میز تحریر به آن‌ها نیاز خواهید داشت را بررسی کردیم. در کنار توجه به مستحکم و بادوام بودن میز، زیبایی آن را نیز مد نظر قرار دهید. یک میز با ظاهری مدرن و امروزی می‌تواند جذابیت دکوراسیون هر فضایی را افزایش دهد. مورد دیگر جنس میز تحریر است که می‌تواند در انتخاب شما موثر باشد. میزهای چوبی و ام دی اف دو نوع محبوب و پرطرفدار هستند. میزهای ام دی اف سبک‌تر هستند و به راحتی می‌توان آن‌ها را حمل کرد. همچنین میزهای ساخته شده از ام دی اف هزینه مناسب‌تری نسبت به انواع چوبی دارند.

علاوه بر استحکام و زیبایی، ارتفاع و سطح کار مناسب نیز دو مورد بسیار مهم در انتخاب و خرید میز تحریر خواهند بود.

خرید آنلاین مبلمان امکان صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها را فراهم می‌کند. دیگر نیازی به جستجو در فروشگاه‌های مختلف در سراسر شهر نخواهید داشت. تنها با چند کلیک می‌توانید وسایل و مبلمان دلخواه خود را انتخاب کنید. در فروشگاه آنلاین دیوان دکور می‌توانید در زمانی کوتاه انواع مدل‌های میز تحریر را مقایسه کنید و بهترین نوع آن را خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *