دکوراسیون داخلی, سبک زندگی, مبلمان و وسایل منزل

راهنمای انتخاب و خرید بهترین میز لپ تاپ

خرید-میز-لپ-تاپ

کار و تحصیل در خانه نیازمند داشتن یک دفتر کار خانگی (هر چند کوچک) است. یک دفتر کار خانگی نیز به یک میز مناسب برای کار با لپ تاپ یا کامپیوتر و همچنین مطالعه نیاز دارد. از آنجایی که این روزها بسیاری از ما به وسیله لپ تاپ یا تبلت بسیاری از کارهای خود را انجام می‌دهیم، داشتن یک میز کاربردی برای استفاده از این وسایل ضروری به نظر می‌رسد. اما برای انتخاب و خرید میز لپ تاپ به چه نکاتی باید توجه کرد؟ در مطلب امروز دیوان دکور به موارد مهمی خواهیم پرداخت که در هنگام خرید میز لپ تاپ به کارتان خواهد آمد. با ما همراه باشید.

همان‌طور که اشاره شد یافتن بهترین میز کار و مطالعه برای دفتر کار خانگی متناسب با شغل و فضای شما، کلید بالا رفتن بهره‌وری و کار موثر در خانه است. در این راهنمای خرید میز لپ تاپ جزئیات و نکاتی برای انتخاب بهتر در اختیار شما قرار داده شده است.

پیش از پرداختن به نکات مهم باید اشاره کنیم که مساحت و چیدمان خانه شما تاثیر زیادی بر روی میزهای انتخابی مناسب دارد. به عنوان مثال در خانه‌های بزرگ ممکن است یک اتاق را به فضای کار خود اختصاص دهید. در این حالت محدودیتی در ابعاد میز نخواهید داشت. اما در خانه‌های کوچک‌تر، ممکن است میز تحریر تاشو انتخاب بهتری باشد.

میز لپ تاپ تاشو

            میز لپ تاپ تاشو دیوان دکور

[vc_btn title=”مشاهده و خرید” style=”custom” custom_background=”#f7bf25″ custom_text=”#ffffff” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fd1decor.ir/product/%d9%85%db%8c%d8%b2-%d8%aa%d8%ad%d8%b1%db%8c%d8%b1-%d9%88-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d8%b4%d9%88-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1%db%8c////”]

1- ابعاد میز لپ تاپ و کامپیوتر

خرید-میز-لپ-تاپ

اولین نکته‌ای که در هنگام خرید میز لپ تاپ و کامپیوتر باید مورد توجه قرار دهید، ابعاد میز است. با توجه به محل قرارگیری میز، فضای در دسترس را اندازه‌گیری کرده و با توجه به آن ابعاد مناسب را بیابید. در واقع باید بزرگ‌ترین میز ممکن را انتخاب کنید که به راحتی در فضای شما قرار ‌گیرد. علت این موضوع این است که بتوانید سطح کار بیشتری در اختیار داشته باشید.

2- خرید میز لپ تاپ با فضای ذخیره‌سازی

میز-لپ-تاپ

اگر فضای کافی در اختیار دارید، می‌توانید علاوه بر میز، تعدادی شلف و کتابخانه نیز برای قرار دادن پوشه‌ها، کتاب‌ها و مدارک خود در نظر بگیرید. اما در آپارتمان‌های کوچک‌تر که امکان قرار دادن کتابخانه و کمد در فضای کار وجود ندارد، میزهای دارای کشو گزینه مناسبی خواهند بود. همچنین می‌توانید سبدهای مخصوص ذخیره‌سازی را در زیر میز کامپیوتر یا لپ‌تاپ قرار دهید.

 

میز-تحریر-ام-دی-اف

                میز تحریر دیوان دکور

[vc_btn title=”مشاهده و خرید” style=”custom” custom_background=”#f7bf25″ custom_text=”#ffffff” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fd1decor.ir/product/%d9%85%db%8c%d8%b2-%d8%aa%d8%ad%d8%b1%db%8c%d8%b1-%d8%a7%d9%85-%d8%af%db%8c-%d8%a7%d9%81///”]

اگر فضا به قدری کوچک است که امکان قرار دادن میزهای بزرگ دارای کشو در آن وجود ندارد، بهترین انتخاب برای شما خرید میز لپ تاپ دیواری خواهد بود. پس از پایان کار می‌توانید این میزها را به راحتی جمع کرده و به این ترتیب در فضا صرفه‌جویی کنید. اگر میزهای تاشو، فضایی برای قرار دادن وسایل نیز داشته باشند گزینه‌ای کاربردی، ایده‌آل و جذاب برای آپارتمان‌های کوچک خواهند بود.

میز-تحریر-دیواری

           میز تحریر دیواری دیوان دکور

[vc_btn title=”مشاهده و خرید” style=”custom” custom_background=”#f7bf25″ custom_text=”#ffffff” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fd1decor.ir/product/%d9%85%db%8c%d8%b2-%d8%aa%d8%ad%d8%b1%db%8c%d8%b1-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1%db%8c/”]

3- متریال به کار رفته در ساخت میز لپ تاپ و کامپیوتر

مورد بعدی که در هنگام خرید میز لپ تاپ اهمیت دارد متریال به کار رفته در ساخت میز است. افراد زیادی به خرید میزهای ساخته شده از ام دی اف تمایل دارند. انواع مبلمان ام دی اف مستحکم، مقرون به صرفه و بسیار متنوع هستند و به همین علت محبوبیت زیادی دارند. این میزها از ام دی اف که ترکیبی از خرده چوب و چسب است، ساخته شده‌اند و در نهایت سطح آن‌ها با روکش پوشانده می‌شود.

سطح صاف و یکدست میزهای ام دی اف، ظاهری مدرن و امروزی به آن‌ها می‌دهد که به خوبی با سبک‌های مختلف دکوراسیون هماهنگ می‌شوند.

میزهای چوبی نیز ظاهر بسیار جذابی دارند اما هزینه آن‌ها به نسبت بالا است. وزن این میزها نیز در مقایسه با انواع ام دی اف و فلزی سنگین‌تر است. میزهای فلزی قیمت مناسب‌تری نسبت به میزهای تمام چوب دارند اما گاهی لبه‌های ناهموار آن‌ها می‌تواند باعث ایجاد خراش در وسایل مختلف شود.

در مجموع شما باید به دنبال میزی مستحکم باشید که بتواند وزن لپ‌تاپ شما را برای مدتی طولانی تحمل کند. همچنین سبک بوده و به راحتی قابل جابه‌جایی باشد. علاوه بر این‌ها جذابیت ظاهری نیز داشته باشد.

میز-لپ-تاپ-دیواری

         میز لپ تاپ دیواری دیوان دکور

[vc_btn title=”مشاهده و خرید” style=”custom” custom_background=”#f7bf25″ custom_text=”#ffffff” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fd1decor.ir/product/%d9%85%db%8c%d8%b2-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1%db%8c///”]

4- استاندارد و ارگونومیک بودن میز

میز-کار-لپ-تاپ

نکته بسیار مهمی که در هنگام خرید میز لپ تاپ باید به یاد داشته باشید، ارتفاع و فرم استاندارد و ارگونومیک آن است. حتما پیش از خرید امکان استفاده راحت از میز را بررسی کنید. ساعت‌های طولانی کار و مطالعه پشت یک میز نامناسب برای شانه‌ها و گردن شما بسیار مضر و آسیب‌زننده خواهد بود.

5- هزینه خرید میز

خرید-میز-لپ-تاپ

عامل دیگری که در انتخاب میز موثر خواهد بود، قیمت آن است. همان‌طور که اشاره شد میزهای چوبی قیمت بالایی دارند و میزهای ام دی اف و فلزی ارزان‌تر هستند. به علت تنوع بالای میزهای تحریر و لپ تاپ، قطعا با کمی جستجو می‌توانید میز متناسب با بودجه خود را بیابید.

در هنگام خرید میز لپ تاپ و کامپیوتر گزینه‌ها و انتخاب‌های بسیار زیادی خواهید داشت. نوع و میزان استفاده هر فرد ملاک اصلی در خرید خواهد بود. اما توجه به نکات گفته شده در مطلب امروز نیز می‌تواند در انتخاب بهتر میز مناسب، مفید باشد.

شما در هنگام خرید میز لپ تاپ به چه مواردی دقت می‌کنید؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *