دکوراسیون داخلی, سبک زندگی, مبلمان و وسایل منزل, وسایل دکوراتیو

7 روش تغییر دکوراسیون خانه‌های اجاره‌ای

دکوراسیون خانه‌های اجاره‌ای

این روزها بسیاری از افراد در آپارتمان‌ها و خانه‌های اجاره‌ای سکونت دارند و این موضوع ممکن است باعث شود که تغییر دکوراسیون برای آن‌ها تبدیل به یک چالش بزرگ شود. در مطلب امروز دیوان دکور قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چگونه می‌توان این مسئله را حل کرد و دکوراسیون خانه‌های اجاره‌ای را با ایده‌های ساده تغییر داد.

در این مطلب به شما روش‌هایی را آموزش خواهیم داد که به کمک آن‌ها می‌توانید دکوراسیون خانه‌های اجاره‌ای را بدون ایجاد تغییرات ساختاری، زیباتر و دلپذیرتر کنید. این شما و این 7 روش تغییر دکوراسیون خانه‌های اجاره‌ای:

 

1- یک فرش یا قالیچه نو بخرید.

دکوراسیون خانه‌های اجاره‌ای

تغییر فرش‌ها و قالیچه‌ها می‌تواند دکوراسیون خانه‌های اجاره‌ای را در یک آن تغییر دهد. فرش‌ها و قالیچه‌ها علاوه بر زیباتر کردن دکوراسیون می‌توانند به عنوان پوششی برای کفسازی فضاهایی که آسیب دیده‌اند، کهنه شده‌اند یا مورد علاقه شما نیستند به کار روند.

 

2- از قفسه‌ها کمک بگیرید.

معمولا یکی از مشکلات و چالش‌های موجود در دکوراسیون خانه‌های اجاره‌ای کمبود فضا و احتمالا نبود کمد و قفسه کافی است. از آنجایی که امکان ساخت و نصب کابینت‌ها و کمدهای دیواری در این خانه‌ها فراهم نیست، بهترین روش استفاده از کمدهای قفسه‌دار و یا وسایلی است که فضای ذخیره‌سازی نیز داشته باشند.به عنوان مثال تخت‌ها یا میزهایی که کشو و فضای ذخیره‌سازی دارند انتخاب‌های هوشمندانه‌ای برای دکوراسیون خانه‌های اجاره‌ای محسوب می‌شوند.

3- استفاده از گل‌ها و گیاهان را فراموش نکنید.

قرار دادن چند گلدان گل و گیاه طبیعی می‌تواند هر فضایی را دلپذیرتر کند. اگر فضای کافی دارید می‌توانید یک پاسیوی کوچک در دکوراسیون خانه اجاره‌ای خود درست کنید. در صورتی که فضای کمتری در اختیار دارید با چند گلدان کوچک هم می‌توانید تغییر چشمگیری در منزلتان به وجود آورید.

 

4- تا جایی که می‌توانید از اکسسوری‌ها استفاده کنید.

اکسسوری‌های کمک می‌کنند که سلیقه شخصی خودتان را وارد دکوراسیون خانه‌های اجارهای کنید. کوسن‌ها، مجسمه‌ها، گلدان‌ها و اشیا تزیینی مثال‌هایی از اکسسوری‌هایی هستند که می‌توانند حس و حال هر فضایی را تغییر دهند.

 

5- به نورپردازی توجه کنید.

دکوراسیون خانه‌های اجاره‌ای

کمبود نور طبیعی یکی از چالش‌های زندگی در آپارتمان‌های امروزی است. نور مناسب یکی از ضروری‌ترین عناصر دکوراسیون و طراحی داخلی است. بنابراین اگر فضاهای منزلتان نور کافی ندارند، در صورت امکان یک یا چند منبع نور به هر فضا اضافه کنید. روش دیگر استفاده از آباژورهای رومیزی یا ایستاده است که می‌توانند نور مورد نیاز فضاهای داخلی را تامین کنند.

 

6- دیوارها را به یک گالری هنری تبدیل کنید.

دکوراسیون خانه‌های اجاره‌ای

نصب چند تابلوی نقاشی یا عکاسی و یا تصاویر خانوادگی خودتان می‌تواند هر دیوار خالی را به یک گالری هنری تبدیل کند. این تابلوها می‌توانند دکوراسیون را مطابق سلیقه شما تغییر دهند.

اگر نگران خراب شدن دیوارها هستید می‌توانید به جای میخ از قلاب‌های چسبنده استفاده کنید. این قلاب‌ها وزن مشخصی را تحمل می‌کنند و بدون هیچ آسیبی به راحتی از دیوار جدا می‌شوند.

 

7- در انتخاب پرده‌ها دقت کنید.

از آنجایی که پرده‌ها سطح قابل توجهی از دیوارها را اشغال می‌کنند، رنگ و طرح آن‌ها تاثیر به سزایی در دکوراسیون داخلی خواهد داشت. رنگ پرده‌ها را متناسب با پالت رنگی هر فضا انتخاب کنید. ترکیب دو رنگ یا دو بافت پارچه مختلف نیز می‌تواند ایده خوبی باشد و دکوراسیون منزلتان را زیباتر کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *