قابل توجه کلیه کاربران محترم فروشگاه اینترنتی دیوان دکور

ورود به سایت دیوان دکور و استفاده از خدمات آن، به معنی اطلاع کاربر از قوانین و مقرراتی است که در ذیل عنوان شده و پذیرفتن آنهاست. بنابراین خواهشمند است ضمن مطالعه دقیق این مقررات به خصوص در زمان ثبت سفارش اینترنتی کالا، در جهت استفاده بهینه از خدمات سایت و فروشگاه دیوان اقدام نمایید. لازم به ذکر است مرجع رسمی اطلاع از شرایط و مقررات فقط اطلاعات مندرج در این صفحه است.

قیمت گذاری

قیمت کلیه کالاهای عرضه شده در سایت ، توسط تولیدکنندگان و تامین کنندگان تعیین شده است.

ثبت سفارش

دیوان دکور به مشتریان خود در 7 روز هفته و ساعات 9 الی 20 امکان ثبت سفارش می‌‏ دهد. پردازش سفارشات از ساعت 5 بعدازظهر همان روز و سفارشاتی که در ایام تعطیل دریافت شده اند اولین روز کاری بعد از تعطیلات خواهد بود. روزکاری به معنی روز شنبه تا پایان وقت اداری چهارشنبه هر هفته می باشد و پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی در ایران مورد محاسبه روزکاری قرار نمی گیرند.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر، تمام ویژگی های کمی و کیفی اعم از ابعاد، جنس، رنگ و غیره را با دقت انتخاب نموده و سبد خرید خود را به طور صحیح تکمیل و تا مرحله واریز وجه و دریافت کد پیگیری مراحل را ادامه دهند. بدیهی است درصورت انتخاب کالا و یا ویژگی های نادرست مربوطه، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

در مورد رنگ کالا به این نکته توجه شود که رنگ کالا درمانیتورهای مختلف با اندکی تغییر مشاهده می شود.

درخصوص مغایرت رنگ کالا نیز معیار تفاوت کلی رنگ است و مغایرت شامل طیف های تیره یا روشن تر در همان رنگ نخواهد شد. لذا در صورت برخورداری از حساسیت در انتخاب رنگ، قبل از خرید طی تماس تلفنی مشاوره دریافت کنید.

پرداخت وجه سبد خرید،  به صورت آنلاین و در زمان ثبت سفارش بوده و لازم است تا کل بهای سبد خرید پرداخت گردد تا سفارش ثبت شود. پس از تماس پشتیبان و تایید خریدار، ثبت سفارش نهایی انجام شده و پس از آن امکان لغو خرید امکان پذیر نیست.

حمل و ارسال کالا

کلیه کالاها کنترل کیفی شده و سپس با بسته بندی ایمن آماده ارسال می گردند.

براساس مقصد و فاکتور خرید مشتری رویه های ارسال به صورت زیر است:
با توجه به سفارشی بودن محصولات، بعد از ثبت سفارش مراحل تولید شروع و حداکثر بعد از یک هفته (بسته به نوع محصول) ارسال صورت می گیرد.
– هزینه ارسال در سبد خرید محاسبه خواهد شد و به صورت پیش فرض هزینه ارسال می بایست توسط مشتری پرداخت گردد.

توجه: مسئولیت حمل کالا در طبقات به عهده مشتری است.

دریافت کالا

  • در هنگام دریافت مشتری می بایست کالا را بررسی و سلامت آن را تایید نماید. در صورت مشاهده هرگونه مغایرت ظرف 24 ساعت با ما تماس بگیرید.

 

نصب کالا

نصب کالا برعهده مشتری می باشد.

عودت کالا

با توجه به ماهیت کالاهای عرضه شده (کالاهای معماری و دکوراسیون ) برخی از کالاها به صورت سفارشی و براساس انتخاب های مشتری تولید یا تکمیل می گردند. یعنی تولید کننده براساس درخواست خرید مشتری کالا را با رنگ و سلیقه مشتری تولید می کند و کالا قابل فروش به فرد دیگری نیست. در این موارد انصراف از خرید کالا مورد پذیرش نیست و درخواست انصراف و بازگشت کالا منجر به کسر 30 درصد از مبلغ کالا می گردد و هزینه حمل عودت کالا نیز برعهده مشتری خواهد بود.

درصورتی که مشتری هنگام تحویل کالا، متوجه نقص در ظاهر و سلامت کالا و یا مشکل فنی در عملکردهای کالا بشود و یا اینکه کالا با مشخصات درج شده در معرفی کالا و فاکتور خرید خود مغایرت داشته باشد، بنابر شرایط اعلام شده می تواند کالا را مرجوع نماید. پس از بررسی مورد در صورت تایید مغایرت، نقص یا مشکل فنی کالا،  براساس مقررات گارانتی اعلام شده از سوی تامین کننده  نسبت به رفع مشکل یا تعویض کالا اقدام خواهد شد.

خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش هر کالا بر اساس ضوابط هر تامین کننده است و مستقیما به وسیله خود تامین کننده مربوطه انجام می شود. دیوان دکور هماهنگی میان تامین کننده و مشتری را در موارد لازم انجام می دهد. گارانتی کالا شامل مشکلاتی که در اثر استفاده نادرست کاربر در کالا ایجاد شده اند نمی شود.