سبک زندگی, مبلمان و وسایل منزل

بهترین میز لپ تاپ برای کار در خانه کدام نوع است؟

بهترین-میز-لپ-تاپ

شاید تا چند سال پیش کار کردن در خانه چندان متداول نبود و حتی کمی عجیب به نظر می‌رسید. اما از سال ۲۰۲۰ دورکاری به یک رویه معمول برای بسیاری از افراد تبدیل شده است. کار در خانه مزایای خاص خود را دارد، از جمله این مزایا می‌توان به راحتی بیشتر در حین کار و صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها اشاره کرد. اگر در خانه کار یا تحصیل می‌کنید برای بهره‌وری بیشتر بهتر است فضای مشخصی را به این منظور در نظر بگیرید. قطعا یکی از وسایل ضروری در این فضای کار، میز لپ تاپ یا تبلت خواهد بود.

اما بهترین میز لپ تاپ برای کار در خانه کدام نوع است؟ در مطلب امروز دیوان دکور به نکاتی که برای خرید میز لپ تاپ باید مورد توجه قرار دهید خواهیم پرداخت. بنابراین اگر قصد دارید میز مناسبی برای کار و مطالعه در منزل خریداری کنید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

پیش از بررسی نکات مهم در زمینه خرید میز، بد نیست به ضرورت خرید آن اشاره کنیم. بسیاری از پزشکان و کارشناسان حوزه سلامت اعتقاد دارند که قرار دادن لپ تاپ بر روی پاها چندان ایمن نیست. علاوه بر آزاردهنده بودن گرمای دستگاه که به لپ تاپ نیز آسیب خواهد رساند، زاویه نامناسب قرارگیری آن می‌تواند در طولانی‌ مدت باعث ایجاد گردن درد یا فشار بر چشم‌های شما شود. به همین علت خرید یک میز مناسب برای افرادی که ساعت‌های متمادی با لپ‌تاپ کار می‌کنند بسیار لازم و ضروری است. میزهای لپ تاپ به دلیل داشتن ارتفاع مناسب، سطح راحت‌تری برای کار کردن در اختیار شما قرار خواهند داد و از آسیب‌های احتمالی به چشم‌ها و گردن نیز پیشگیری خواهند کرد.

 

 

نکاتی که در هنگام خرید میز لپ‌تاپ باید مورد توجه قرار دهید:

میز-لپ-تاپ-تاشو

ارگونومیک بودن میز

ارگونومی علمی است که به بررسی و طراحی بهترین شکل مبلمان می‌پردازد. مبلمان و وسایل ارگونومیک برای استفاده راحت، ایمن و متناسب با بدن انسان طراحی می‌شوند. در هنگام خرید میز و صندلی، ارگونومیک بودن آن‌ها یکی از مواردی است که باید مورد توجه قرار داد.

یک میز ارگونومیک باید ارتفاع مناسبی برای کار داشته باشد. همچنین فضای کافی برای قرار دادن پاها نیز اهمیت ویژه‌ای در خرید میز خواهد داشت. داشتن ابعاد متناسب نیز مورد دیگری است که باید مد نظر قرار دهید.

متریال میز لپ‌تاپ

مورد دیگری که در هنگام خرید میز باید به آن توجه داشته باشید، متریال استفاده شده در ساخت آن است. یکی از متریال‌های محبوب در ساخت میزها، ام دی اف است. میزهای ام دی اف، سبک، مقرون به صرفه و بادوام هستند. علاوه بر این موارد میزهای ساخته شده از ام دی اف ظاهر مدرن و جذابی نیز دارند.

نوع میز

به طور کلی میزهای لپ‌تاپ را می‌توان به دو دسته پایه‌دار و دیواری تقسیم کرد. هر یک از این میزها مزایای خاص خود را دارند. با توجه به ویژگی‌های هر میز و نیازهای خود نوع مناسب آن را برای منزلتان انتخاب نمایید.

میز لپ تاپ تاشو (دیواری)

یکی از انواع میزهای لپ تاپ، مدل تاشو یا دیواری است که برای فضاهای کوچک گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شود. بنابراین اگر فضای کار شما کوچک است، در هنگام خرید بهتر است یک میز لپ تاپ تاشو انتخاب کنید. به این ترتیب با اتمام کار خود می‌توانید میز را در حالت بسته قرار دهید و فضای اشغال شده را به حداقل برسانید.

میزهای تاشو خود به دو دسته تقسیم می‌شوند: میزهای ساده و بدون قفسه و میزهای با قفسه. میزهای ساده برای افرادی که تنها به فضایی برای کار با لپ تاپ یا تبلت خود نیاز دارند مناسب خواهند بود.

میز لپ تاپ تاشو

   میز تحریر و لپ تاپ تاشو دیواری

[vc_btn title=”مشاهده و خرید” style=”custom” custom_background=”#f7bf25″ custom_text=”#ffffff” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fd1decor.ir/product/%d9%85%db%8c%d8%b2-%d8%aa%d8%ad%d8%b1%db%8c%d8%b1-%d9%88-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d8%b4%d9%88-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1%db%8c///”]

میزهای تاشوی همراه با قفسه، برای افرادی که به فضایی برای نگه‌داری و ذخیره وسایل خود نیاز دارند، گزینه بهتری خواهند بود.

میز-تحریر-دیواری

میز لپ تاپ تاشو همراه با محل ذخیره سازی

[vc_btn title=”مشاهده و خرید” style=”custom” custom_background=”#f7bf25″ custom_text=”#ffffff” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fd1decor.ir/product/%d9%85%db%8c%d8%b2-%d8%aa%d8%ad%d8%b1%db%8c%d8%b1-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1%db%8c///”]

میزهای لپ تاپ پایه‌دار

مدل کاربردی دیگری از میزهای لپ تاپ، انواع پایه‌دار آن است. این میزها خود به دو دسته بدون کشو و همراه با کشو یا قفسه تقسیم می‌شوند. مدل‌های همراه با کشو به شما امکان ذخیره‌سازی پوشه‌ها و سایر وسایل مورد نیاز را خواهند داد.

             میز تحریر و لپ تاپ پایه‌دار

[vc_btn title=”مشاهده و خرید” style=”custom” custom_background=”#f7bf25″ custom_text=”#ffffff” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fd1decor.ir/product/%d9%85%db%8c%d8%b2-%d8%aa%d8%ad%d8%b1%db%8c%d8%b1-%d8%a7%d9%85-%d8%af%db%8c-%d8%a7%d9%81///”]

حال که با نکات مهم خرید میز لپ تاپ آشنا شدیم، در ادامه برخی از مزایای آن‌ها را با هم مرور خواهیم کرد:

خرید-میز-لپ-تاپ-تاشو

فراهم کردن فضای مناسب برای کار

اولین مزیت یک میز لپ تاپ، امکان تمرکز بهتر با فراهم کردن یک فضای تخصصی برای کار است. در نتیجه با خرید یک میز مناسب می‌توانید بهره‌وری ساعات کاری خود را بالا ببرید و کارهای بیشتری را در زمان مشخص انجام دهید.

مقرون به صرفه بودن

میزهای لپ تاپ در مقایسه با میزهای تحریر قیمت پایین‌تری دارند. برخی از این میزها همراه با لوازم جانبی مانند لامپ، فن و قفسه تولید می‌شوند و از این جهت بسیار کاربردی می‌باشند. میزهای لپ‌تاپ عموما با هزینه مناسبی قابل تهیه و خریداری هستند.

چند عملکردی بودن میزهای لپ تاپ

میزهای لپ تاپ می‌توانند به عنوان میز تحریر، مطالعه یا حتی فضایی برای قرار دادن لوازم دکوراتیو نیز به کار روند. این میزها به علت چند عملکردی بودن برای دکوراسیون آپارتمان‌های کوچک بسیار مناسب خواهند بود.

با توجه به آنچه گفته شد می‌توان نتیجه گرفت که داشتن یک میز لپ تاپ در خانه باعث بهره‌وری و راحتی بیشتر افراد در هنگام کار و مطالعه خواهد شد. در هنگام خرید با مد نظر قرار دادن نکاتی که در مطلب امروز به آن‌ها اشاره کردیم، به راحتی می‌توانید میز مناسب خود را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *